BABYSHOWERđŸ‘¶đŸŒâœš

SvÀgerskan Katarina var hos sin brors tjej hela dagen sÄ vi kunde fixa utan att Katarina skulle dyka förbi sen pÄ eftermiddagen skulle hon och Kenny pÄ förÀldratrÀff. 
 
Klockan sex började deras trĂ€ff, halv sju kom de andra tjejerna. Vi tĂ€nkte att trĂ€ffen skulle bara ta en timme, för det gjorde den dĂ„ jag och Kristian gick pĂ„ den. Men interĂ„, klockan Ă„tta var den klar. SĂ„ vi alla satt förvĂ€ntansfulla och vĂ€nta lĂ€nge. Sen vid kvart över Ă„tta kom dom, jag stod och filmade medans de andra tjejerna stod vid sidan om. SĂ„ nĂ€r Katarina kom in till tv rummet dĂ€r det för övrigt var pyntat överallt, klĂ€dlinor i taket som vi hĂ€ngde alla presenter i, klĂ€der, lite blöjor, lite smĂ„tt och gott. DĂ„ hon stod vid dörren och sĂ„g mig vĂ„gade hon inte gĂ„ in till tv rummet för hon förstod inte var jag gjorde för hon sĂ„g inte dom andra 😂😂, men hon blev vĂ€ldigt rörd och överraskad! Vi hade fixat kvĂ€llsfika med te kakor, ost, skinka, grönsaker, ost och kex. Enkelt och sĂ„ himla gott! Sen började vi med lekarna, som jag stod för (som vanligt😂😂). Jag hade fixar lite frĂ„gor, sen fick hon Ă€ta choklad frĂ„n blöjor och sen skulle vi gissa mĂ„ttet runt magen. Det blev en sen kvĂ€ll, Ă„kte nog frĂ„n silje vid 23 tiden. Men det blev en lyckad kvĂ€ll! SĂ„klart hon som bĂ€r min brors barn ska fĂ„ det bĂ€sta! đŸŽ‚đŸ‘¶đŸŒâ€ïžÂ 
 
 
Â