Fredag 1 september -17

Tänk hurrni, nu är det september! Nu är officiellt sommaren över i mina ögon, fast det har den varit väldigt länge för mig. Ungefär hela sommaren! Idag har vi inte gjort så fasligt mycket, mamma kom förbi på morgonen då för hon släppte av pappa på sjukhuset och hon kunde inte åka förbi granloholm utan att hälsa på oss. Det tackar jag för! För då kunde jag duscha och hon hjälpte mig med att sätta upp mina lådor i min garderob så jag kan få mer plats med kläder. Så slipper min man skälla på mig att jag sprider mina kläder överallt. Käbbel! 
 
Efter hon åkte gjorde jag lunch sen tog jag och mina barn en lunchsovning. Det behövde vi allihopa! Idag är det fredag och vi har längtar efter den hela veckan för då får vi äntligen umgås med maken/pappan, han har jobbat ganska mycket denna vecka så denna helg så vi bara mysa. Ikväll är vi alla raggad på fredagsmys, så vi åkte till Ica maxi för att helgshandla. Liam fick lite lördags godis och jag köpte mina nya favoritchips. Sen åkte vi hem och såg en ny film, väldigt bra. Liam satt och tittade hela tiden, eller kanske inte satt men han hölls sig i tv-rummet hela tiden. Både jag och Kristian uppskattade filmen! Sen när Liam skulle sova så gick vi alla och la oss samtidigt, jag läste en ny bok sen somnade min man först. Därefter mina söta barn. 💙💙💙