Fredag 8 september -17

Fredagen är här! Och vi var på dagis igen, lekte ute i regnet på förmiddagen, Ebbe låg fint i vagnen tills jag gick in och ammade han tills karin skulle komma & hämta han. Guld guld guldvärt att vi får så mycket hjälp med barnen av våra mammor. ❤️ Idag somnade även Liam där, sov en timme, medans han sov så satt och ritade med en flicka, jag lärde henne att göra hjärtan. Ett sött flickebarn! 
 
Då han vaknade så blev det inte mycket leka för han för då är det dags att åka hem, då har vi varit där våra timmar. Till mellis gjorde jag pannkakor, man blir ju så hungrig då man har varit på dagis och ätit lunch, det är ju inte precis som att man vill slänga i sig käk,(brukar vara så lite mat)  så man blir oftast inte proppmätt! 
 
Då Kristian kom in igenom dörren efter hans jobb fick han möta en arg mamma som hade bråkat tillräckligt mycket med Liam så hon höll på att "kasta" in han på rummet. Det hör till vardagen, att man får tjata tjata på Liam. Älskar absolut inte denna 3årstrots men jag är fullt medveten om att det inte är bara en treårstrots men då det är 4/5/6årstrots så tar vi den då! 💪🏼 
 
Min man såg på mig hur slut jag var, så han föreslog att vi skulle äta ute innan vi åkte till Marcus för att gratta han. Sagt och gjort, blev halloumiburgare på Max, satans god! 🍔 Sen åkte vi till korsta, blev bjuden på jätte god tårta och smaskig rulltårta. Vi kom sist, så vi blev kvar där längst. Världens sötaste Lilly skulle sova, så jag ville natta hon. Då ville ju också Liam mysa, så där låg jag med med min guddotter och min son. Jag myste till 100%. Jag är så tacksam för att dom finns i mitt liv, dom ger mig så mycket kärlek. Dom ville gärna ligga och ta på varandra, känna att dom låg bredvid varandra. Men Liam ville inte sova så han gick, då ville ju tösen också gå, (som däremot har börjat gått!!) men tillslut fick jag henne att sova. 
 
Vi blev kvar där till kl 21 sen åkte vi hem och nattade liam. Sen såg vi ett avsnitt av shooter innan vi gick till sängen.
 
 
Liam och Lilly facetimade innan vi kom, hur sött var inte det!! 😍😍😍