Måndag 11 september -17

Det har inte varit en sådan händelserik, efter frukosten åkte vi till silje, åt lunch där och lekte. Innan middagen bakade jag en kaka som min mormor brukade göra, så himla god! Blev lite fel på vägen men det ordnade sig! Liam var ute och lekte medans vi var inne, efter en stund ville vi kolla vart han var, då svarade han inte. Vi ropade jätte länge! Då svarade han inte, vi hann få hjärtat i halsgropen innan jag hittade han. Han stod som ett ljus vid sidan av huset och tyckte han var busig, INTE OK! Sånt där beteende är det värsta som finns, att dom gömmer sig och inte svarar. Det beteendet ska bort! Sen tyckte jag att det var nog med dumheter för en dag, men interå. Då vi inte såg hade han kastat sten på bilen. Fy bubblan! Han fick sitta i trappen ett tag! Men sa förlåt ganska fort, men tror att allt är bra då. Desautom ett leende på läpparna då han sa förlåt. Känns sisådär, att det är en ärlig ursäkt 😂 
 
Till middag blev vi många runt bordet, men då fick jag bjuda fler på kakan som jag faktiskt inte brände. Efter maten åkte vi hem, då bjussade jag på den till min make som hade jobbat. Liam somnade snabbt och gott i sängen, taggad för dagis!