Söndag 17 september -17

Min man tog Liam imorse då han ville kliva upp så jag och ebbe kunde ligga och dra oss i sängen, min rygg behöver verkligen massage..speciellt nu då man ammar. Men tur vi har presentkort på thaimassage, men det gäller bara att hitta ett tillfälle för min man att göra det på en vardag. Känns omöjligt! 
 
Denna söndag har vi verkligen inte gjort så mycket, gått runt i kaslonger/myströja och lekt, sett på hitta nemo, ammat. Sen gjorde Krille lite lunch innan dom skulle sova. Då passade jag på att dammsuga, detta jäkla grus som kommer in överallt varje dag. (Inte bara Liam som drar in allt satans dagis grus utan det är mest min man som är boven...). Efter dom hade sovit klart åkte vi till äventyrsparken som är vid tonhallen, den åkte vi till då vi var liten. Det var vårat dåvarande ''leos lekland'', jag älskade att åka dit, kändes lyxigt. Men jag mindes det som bättre! Men det kan vara att Liam är snäppet för liten att springa på lekställningen. Så det blev mest rutschkane åkning, även för min del åååh satan i gatan va fort det gick! Jag åkte så fort så jag fortsatte åka ner på gruset och slog röven så ini bomben. Jag blev så chockad så jag började garva, men det fick jag definitivt inte göra för Liam. Numera får jag inte skratta, prata, pussa, titta, leka med Liam. Älskar denna fas! Mamman är oftast längst ner på denna favorit lista. 
 
Efter lekstunden åkte vi till pizza hut och hämtade upp pizza, jag älskar deras pizza! Vi åt middagen framför en film, sen gick jag och liam till badet, tände ett ljus, släckte ner och massa bubblor. Mysigt som liam säger!