Söndag 24 september -17

Imorse åkte jag på Ica med Ebbe medans Krille skulle vara med Liam idag. För jag åkte till karlöng med Johanna och lias, för att baka med Viccy samtidigt som William brassade runt med gåstolen runt vid våra fötter. Ebbe var väldigt lättsam, han sov i 2,5 timme i vagnen utomhus så jag hade mina händer fria som mest. Vi bakade tre olika grejor, vi gjorde chokladbollar. Då vi var klar med dom och smakade höll vi på att spotta ut dom i ren reflex. Vi hade rullat dom i strössel, ett ”surt strössel”läste vi senare på burken. Men det blir till och göra om dom. Vi åt pannkaka till lunch, det blev några timmar, även Bella kom förbi en stund. Jag åkte hem vid halv fyra, påvägen hem svängde jag in och köpte kinamat till middag, som vi åt framför en barnfilm. Tack snälla tjejer för hjälpen, ni är guldvärda!