Tisdag 12 september -17

Första dagen på dagis denna vecka, jag och Ebbe hänkade på idag. Personalen ville att jag var med idag iallafall, men jag höll mig undan väldigt mycket. Liam har börjat fattat vilka rutiner som gäller, nästan alla. Det blev ingen sovning där idag, då tog jag med han hem. Då jag kom hem så höll mamma på att förberada våran middag, jag tycker det räcker gott och väl att hon är med ebbe medans jag var på dagis. Med hon fixade middag och även nattade Liam. Å vilken bra eftermiddag vi fick då mamma hade fixat middagen så det fanns tid till annat roligt. Krille slutade en bra tid så vi kunde hotta på något allihopa en vardag(det händer inte allt för ofta!!). Så jag bryggde kaffe, tog med saft och kakor sen åkte vi till norra berget för att leka.
 
Liam blev så modig så nu åkte han linbanan helt själv, hela vägen. Vilken milstolpe! Sen tog vi en kort sväng för att se om djuren är där men dom har säkert fått höst/vinter. Men det blev en mysig eftermiddag och lillebrorsan låg och sussade gott i vagnen. 
 
 
Jag och Ebbe hängde i personalrummet på förmiddagen istället för att vara ute i regnet ☔️