Tisdag 26 september - 17

Ebbe är en höjdare på att sova på nätterna dom senaste dagarna, jag är så himla glad att han tar flaska också. Igår kunde både mamma och pappa mata han utan några problem. Så det känns väldigt tryggt! Inatt sov han från halv nio igår kväll till halv tre inatt, åt en sväng sen åt engång till imorse vid sju. Jag klagar inte! Efte lunchätning flydde vi hemmet i silje för att mamma skulle få huset sädat. Så vi åkte till birsta oh mötte upp Viccy och William. Jag var jakt på kläder till pojkarna som dom ska ha på dopet, det hittade jag och några andra plagg. Vi fick värsta lugna stunden, för att tre barnen sov samtidigt så vi kunde sitta och ta en kaffe på waynes. Sen vaknade dom också samtidigt, men då hade vi redan hunnit fikat och köpt kläder. Vid fyra åkte vi hem igen, jag tog med barnen hem, min fabulösa middag blev havregrynsgröt. Man behöver inte krångla till det!