Torsdag 21 september -17

Modiga morsan här! Efter jag hämtade upp Liam på dagis åkte vi ner på stan, skulle in på banken sen försöka hitta nått som barnen ha kan ha på ebbe dop. Gick kanon bra då jag hade ståbrädan som Liam gladeligen stå på. Gick till åhlens, fnyade böcker. Alla böcker å nedervåningen kostade bara 29 :- så Liam fick två böcker means jag roffade åt sig 4 stycken som handlade om matlagning. Sådana böcker älskar jag! Måste inskaffa en hylla som jag kan ställa dessa i. Jag tänker att den dag jag har ett hus med ett snyggt kök så kommr jag att uppskatta att stå där.... (vi säger så).
 
Vi träffade både elin, sen Linn och Jonas. Två av mina närmaste vänner ska alltså ha barn, och dom är i samma vecka. Så sjukt sjukt häftigt! Är så glada för deras skull Samt för min egen, att jag får mer vänner som bli mammor. Hehe! Det blev inga kläder till mina barn, jag orkade inte böka omkring något mer då jag började bli så hungrig.
 
Det gick relativt bra att vara med barnen själv, vid ett tillfälle sa en tant .. - är det här din? Då gick liam lite längre fram än mig. Jag tänker såhär.. om han gör något galet så vet ingen att han är min för de kläderna han hade på sig är inte märkta med namn...Haha! Super mum!
 
Sen åkte vi hem och åt middag med karl innan vi åkte till dolarstore och nödhandlade ''vissa'' saker. Sen åkte vi hem för då somnade Krille med Liam i hans säng medans jag tittade på tv med ebbe bredvid mig. En typisk kväll för våran familj!