Fredag 13 april -18

Idag blev det jobb på matfors badhus, jag började halv sju och öppnade. sen en stund senare kom Frida. Det var hon och jag som rockade bashuset idag! Väldigt lugnt med folk, men det är ju klart då det är kanon väder utomhus! Men någa flada badare kom och plaska i det varma vattnet. Jag slutade klockan tre, åkte till silje där mina barn hade varit hela dagen. (Att man alltid har snälla människor som vill hjälpa oss me dtat barnakta barnen!!) Vi åt tacos där sen åkte jag och krille till skottsund och köpte en säng som vi ska ha i Liam och Ebbe rum, en säng och sen kan man dra fram en till säng under den. Kanon bra ifall vi måste sov där inna med han eller då han har sin kompis lily här! Nån dag framöver ska vi fixa i rummet, men än så sover ebbe bra i spjälsängen inne med oss. 
 
Vi tog med barnen hem och då blev det välling och i säng, de somnade ganska snabbt och jag och krille såg ett avsnitt av swat innan det blev sängen. Helt slut i skallen och kroppen, har stått nästan hela dagen plus att träningsvärken börjar smyga sig på. Men det är en skön smärta ändå! 
(null)

(null)