Fredag 6 april -18

Min dag får ni i matbilder. För något mer händelserikt har inte hänt denna fredag. 

Iallafall så har jag gått ner i vikt denna vecka, men svårt och säga min startvikt. Då jag skickade in siffrorna till min pt så var det innan påsk, hehe. 

Men om vi säger vikten efter helgens bravader och all mat, för det var ju faktiskt det jag vägde då jag startade denna program så har jag gått ner 2,6 kilo. På en vecka. Men som sagt, det är inte vikten jag sa till min tränare för några veckor sen 😂😂 Men 2,6 på en vecka utan träning är jag nöjd med! Men då var det mest mat som jag hade tryckt i mig i påsk som har försvunnit. Till veckan får jag ett ännu mer rättvist resultat! 💁🏼‍♀️ 

Till lunch åt vi amerikanska pannkakor och till middag blev det tacos. Och nu har jag tappat smaken(igen). Sist jag var såhär förkyld så tappade jag smaken.. den var borta i flera veckor då😬😬 Snälla smaksinnes guden, inte en gång till vill jag vara utan smak så länge 🙏🏼 

Nu ska jag väcka Ebbe, han har sovit sen klockan 14, alltså 2,5 timme. Va skönt för han! Men han måste ju kunna somna ikväll också 😅 (null)

(null)