Min man skämmer bort mig

En kass natt för Ebbe igen, så han fick sova bedvid mig och på andra sidan om mig låg Liam, med andra ord blev det ganska svettigt. Så min man var så snäll och tog barnen imorse så jag fick sova själv i sängen nån timme till. Ebbe börjar bli mer kladdig i ögonen, kan vara ögoninflammaton. Men ingen ide att åka in för det brukar gå över av sig själv på ca 5 dagar och jag är där och tar bort kletet då det kommer. Så får se på måndag hur det ser ut. Kan ju också bara va för att han är förkyld, återstår och ser! 
 
Efter lunch åkte Krille och Liam iväg på birsta en sväng, skulle köpa en ''grej''. Då dom kommer hem så har han köpt en powerbank till mig, då en annan har slarvat bort den gamla och att man har en iphone så är ju inte batteriet det bästa. Men han hade även köpt ett par trådlösa sport hörlurar till mig. Han sa att jag kommer ju tillbringa många timmar på gymmet så lurar behövs och jag har även tittat på sådana en gång på birsta men tyckte de var så dyra. Men min man unnande mig dom, så himla snäll och absolut världens bästa stöttepelare. PUSS PÅ DIG! 🎧🖤
(null)