Lördag 28 april -18

Efter brakfrukosten och svettningen på gymmet så blev vi upphämtad av dom vi hälsade på igår. Dom skjutsade oss till gröna Lund, säsong öppningen idag. Och det märktes, jisses vad folk det var. Och jag kan säga såhär att det var kändis tätt. Det var kändisar överallt. Man kunde bara sitta ner och titta runt så såg man alltid nån man kände igen. Jag åkte även en karusell, den nya varianten av slänggungan. Den är 90 meter upp i luften och sen snurrar den runt. Det kändes i magen kan jag lova er! Och åka själv fick jag föra också då mitt sällskap inte är några karusell männniskor. M e s a r 🙄 

Efter några timmar avverkad på grönan så gick vi in mot stan. Kollade in Kungsträdgården som har blommat upp. 🌸 Vi tog en fika sen åkte grabbarna tillbaka till hotellet medans vi kvinnor stannade kvar och kollade på affärer. Men vi gjorde inga fynd, så vi gick på subway och köpte med oss mat till oss som vi sen åt på hotell rummet. Vi tog det lugnt ikväll, drack lite mousserande vin och åt chips. En mysig sista kväll. ☺️ (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)