Lördag 7 april -18

Vi fick hem några saker ifrån Ikea som vi behövde, sen åkte vi in en stund på stan. Ebbe skulle sova och jag hämtade ut min vinst  som jag vann ifrån apoteket, ett hudvård kit med Emma S produkter. Jag förstår inte ens att jag har turen att få vinna på sociala medier. Men denna gång hade jag det (igen). Så jag kanske är en av de få lyckliga som både har tur i kärlek och spel. Eller jag har ju inte vunnit en miljon än men den kanske kommer! 😏 

Efter stunden på stan åkte vi hem, jag rensade i skafferiet, sortera till burkar osv. Då blir jag varm i själen, ordning och reda ska det vara. Vi var utan Liam enda till klockan sex, då skjutsade pappa hem han. Han har haft en toppen dag i silje, grillat korv, åkt traktor, badat men framförallt träffat andra människor än sin mamma och pappa. Tack för att ni gjorde denna lördag rolig för Liam! ✨

Det underlättade väldigt mycket för oss att bara ha Ebbe idag, då kunde vi vila medans han sov. Och jag verkar ha fått en släng av ögoninflammation eller så är det bara irriterat av förkylningen. Men ser ut som att jag är påtänd hela tiden. Jag vill så gääärna vara frisk till veckan så jag kan börja med min träning. 👋🏼. 

(null) (null)(null)