Måndag 2 april -18

Snacka om sjukstugn här hemma! Trött och snoriga abarn och man. En annan har inte blivit riktigt sjuk än så jag är än så länge den friskaste här hemma. Efter lunchen rymde vi hemifrån, släppte av Krille i svanäng och jag och barnen åkte till dagiset i klingsta. Jag hade brygg kaffe och tagit med mellanmål. Ebbe somnade i vagnen och Liam sprang runt och lekte medans en annan lutade sig imot husväggen och solade. Det stekte på rejält! Så himla skönt med vårkänslor. Vi blev kvar där ca 1,5 timme, nöjda och trötta åkte vi hem och jag började med middagen.Kyckling med kokosmjölk sås, blev mer än godkänd av familjen! 
 
Jag kände mig inte helt 100 för att åka iväg på gymmet så jag gick en stund på löpbandet här hemma som ag har fått lånat av svämor. Nu behöver man inte känna sig tvungen att åka iväg på gymmet medans man kan göra detta hemma istället. Jag gjorde dagens övningar i lugn och ro för att testa på hur det kändes! Väldigt osmidig är man men kommer bli ändring på det! ca 1 timme höll jag på, väldigt lagomt!  
(null)

(null)

(null)