Måndag 9 april -18

Vilken himla bra dag detta blev! jag. Lekar bli bättre i förkylningen samt barnen. Vi tog det lugnt på förmiddagen, ebbe sov i två timmar, vi ronder lugnt i soffan. Efter lunchen åkte vi till Birsta, köpte en matstol till ebbe och även hämta en vinst. HEHE! Ja ni hörde rätt, jag har vunnit ett presentkort på 500:- kronor på väskan. Helt sjukt 😱 Sen då jag är påväg hem så ringer Alexandra å säger att jag vinner jämt och nämnde nått på instagram. Och denna väskan tävling var på Facebook,  så tillslut förstår jag att jag har vunnit en annan tävling, smakbox. En låda med massa godsaker! SINNES att man vann den också! Vinna är ju det bästa som finns😍👏🏼 

Efter middagen åkte jag till gymmet där Johanna redan var. Vi körde övningar som jag ska göra, vissa är lite svåra men gäller bara att komma in i det!! 💪🏼 


(null)

(null)