Onsdag 11 April -18

Ebbe ville vakna vakna väldigt tidigt, så vi myste på i sängen tills vi klev upp och åt frukost i tv rummet. Jag hann städa och ebbe roade sig med att följa efter mig då jag körde dammsugaren. Sen så fick vi besök av Elin och Bianca, vi tog en promead ner till ica och plockade en sallad. Sen hem igen, tänkte sitta ute och äta men finns inga bänkar än som är fram tinade. Vi drack kaffe och surrade, pussades med bianca som var vaken hela tiden. Sen var jag tvungen och åka vid tre för att hämta Liam i silje som för övrigt har haft en kanon dag utomhus med mormorn, lilly och moster. En lycklig kille med andra ord!  Fick middag där sen åkte jag hem för att byta om och svärmor kom och bytte av mig så jag kunde åka på gymmet. 
 
ikväll var det boxning men innan det så körde jag mina övningar innan det passet, för dom övningarna är mer prioriterad. Sen blev det box i 90 minuter, man kan säga såhär, träna i 2,5 timmar det känns i kroppen! Men jag orkade till slutet, det är jag stolt över. Och ett stort plus är att det är ju så förbaskat kul! 
 

Men titta dessa lår 😍😍😍😍🧡 👇🏼👇🏼👇🏼
 
(null)

(null)
Varför bilden är suddig? Jo för jag skakar så mycket för jag var helt slut i armarna 😂👅