Onsdag 4 april -18

Medas vi var på sjukhuset var ebbe med mamma, där sov han gott i vagnen nästan två timmar. Lille man! Till lunch fick han smaka på våfflor, det kunde han sitta och smaska på en stund. Innan vi åkte till mamma så hämtade jag ut min vinst som jag vann på facebook förra veckan ifrån butiken nana. Väldigt roligt! I påskägget fanns det godis, halsband, en scarf och ett presentkort men det kortet gav jag till mamma, för hon är helt enkelt värd det! Och jag och Liam passade på attt gå in på polarn och pyret, bytte in några plagg som var fel storlek. Det blev varsin tröja till grabbarna och en fleece jacka till ebbe, den är fantastiskt bra! 
 
Min man åkte tillochmed hem ifrån jobbet idag då hans förkylning inte alls blir bättre, det ger sig aldrig. Så förbaskat jobbigt! Tycker så synd om Liam, han som har mest energi här hemma blir straffad för vi är så slut i skallarna. Han säger nån gång om dagen -tråååååkigt mamma... 


(null)

(null)

  (null)