Små enkla saker för mig till en stor människa.

Efter vi kom hem igår efter kalset så gick grabbarna och sov medans jag svirade om till tränings kläder, bara en sån grej är stort för mig. Knäppt kanske ni tycker! Men för mig så mäktigt stolt över mig själv för ett halv år sedan skulle jag aldrig åka på gymmet en fredag kväll. Då skule jaghar köpt en massa gotta och tittat på film(det kan jag ju göra nu också) men jag väljer att träna istället och jag valde att bara ta en kopp kaffe på kalaset. För jag vill så gärna prestera och se resultat då dessa 10 veckor är över. Så jag åkte på gymmet och var alldeles ensam ganska länge.. å snacka om va otrygg jag kände mig. Fast det är mitt gym så kändes det obehagligt, tankarna börjar flöda i skallen och tänker att här är man ett öppet kort för att bli överfallen ... men tillslut så kom det en annan kvinna så då kunde jag slappna av och inte behöva titta över axeln. Men helt sjukt att man ska behöva känna så.. wrong wrong wrong. 
 
Men iallafall så ränade jag en timme, jag märke att fredagar är den jobbigaste dagen att träna... shit vilka övningar. Men övning ger färdighet. Men hatten av till mig själv. 💪🏼🎩
 
 
(null)