Söndag 1 april -18

Jobbet gick suveränt! Väldigt lugnt, men ändå tappra bad gäster fastän soligt väder. Allt var sig likt och fötterna värkte som vanligt då man kom hem tanke på hur mycket man stod upp. Men det är en glad smärta(om man kan säga så) för jag hade roligt! Jag slutade klockan tre, åkte hemöver handlade mat och åkte hem till sjukstugan delix. Alla mina grabbar är jätte förkyld, Liam börjar få feber och frossa. Lill gubben! Efter maten gick vi in till sovrummet och läste bok, han somnade om varannat. Men blev lite piggare sen av alvedonen men var ändå inte sig likt. Låg och svamla en massa strunt i sängen och är kokhet. Men nu ligger båda pojkarna och sover och man är förberedd på en lång natt med två snoriga barn. Natten som var så kunde inte ebbe sova så bra, så snorig så han inte fick nån luft. Huga! 
 
Nu sitter jag och krille i soffan och kollar på serie, imorgon börjar ett nytt äventyr för mig! Jag är super taggad! 
 
 
Blir så glad över påskpyntet, men ska ta snart ner det men vill så gärna ha nya våroga gardiner. Bara en sån sak kan göra så att jag blir så varm inombords. (tanten här då!)