Söndag 22 april -18

Vi åkte till svanäng efter bion, jag städade min bil, liam tvättade sin traktor. Sen bytte vi bilbarnstol till ebbe, hans babyskydd kändes så slitet så det var dags att byta. Sen fick bilen sina sommardäck och jag valade att göradet ed kristian. VARFÖR? Tänker ni. JO för att då vi är hemma och har en het disskusion om att det är bara jag som sköter hemmet så brukar min man kontra med att säga -Ja men det är ju jag som byter däck på bilen....(ja två gånger om år) men nu så har jag hjälpt han så nu kan han VERKLIGEN INTE försvara med det. Så nu förväntar jag mig hjälp här hemma utan bråk och tjaffs. He he 
 
Efter vi städade klart bilen fick vi middag hos kristians farmor och farfar. En buffe av smaskiga maträtter, då blev man mätt i magen kan man säga. Det blev en rikigt familj helg, som det ska vara!  (null)

(null)

(null)

(null)