Tisdag 10 april -18

Snacka om skönt väder ute! Efter lunchen klädde jag och barnen på oss för att leka på norra berget. Jag tog med lite fika sen satte jag och ebbe oss på en bänk medans Liams sprang runt och lekte. Vi var vär ca en timme, sen så ramlade Liam i en vattenpöl,faceplant! Så då började vi traska mot bilen, men vi var ändå väldigt nöjd! Då vi kom hem så ringde mamma och sa att hon skulle hämta Liam, för han skulle få sova över hos sin mormor och morfar. Så han blev hämtad och jag och ebbe blev solo. Krille jobbade lite längre och vi lekte på golvet. Är väldigt skönt att bara mysa med ebbe ibland, han blir helt annorlunda då. Mycket lugnare och inte så så mycket gnällig, och han får all uppmärksam. Då Krille kom hem så gick jag på gå bandet sen körde jag mina övningar. 
 
Somnade gott och snabbt med andra ord med en ute dag som avslutas med träning.