Tisdag 17 april -18

Jag och Ebbe mötte upp mamma på stan, men först var jag tvungen å få liv i Ebbe innan vi åkte. Så himla trött kille! Men tillslut kom vi ner till stan, vi åt lunch på kolgrillen. Jätte gott! Men att ha med sig Ebbe på en resturang är inte det lättaste, sån himla högljud unge 😂😂 Tur att det inte var så mycket folk! 

Men efter vi ätit klart så tittade mamma på nya glasögon, sen vid halv två hämtade jag och Ebbe storebrorsan på dagis. Tog en promenad dit och tog med liams balans cykel. Ebbe sov medans vi tog en promenad, som blev lite för lång tyckte Liam fast det var han som valde vägen 😂😂 Det slutade med att jag fick bära cykeln och lyssna på en unge som sa att han vill åka bil ifrån dagis, inte gå! 😂  

Till kvällen så körde jag  träning här hemma, sen tittade vi på ett avsnitt av advokaten. 
(null)

(null)

(null)
Titta så lik Ebbe och morfarn är 😍😍👆🏼👆🏼