Torsdag 12 april -18

Idag var första dagen för Liam på dagis sen påsk. Han är inte helt blyg, bara går in och leker med det han gillar! Känns väldigt skönt att han är så bekväm. Jag och Ebbe åkte hem, han sov en stund sen kom krille och passade han medans jag åkte ner på stan för att kolla på ett städ jobb som jag ska göra på söndag med Tony. 
 
Efter jobbvisningen så for ja hem, fick lunch sällskap. Linn och Ellie kom och hade köot med sig mat, ifrån BIM. Den nyttiga lunch stället i stan, väldigt gott och juicen som hon köpte med var så förbaskat god så min mun blev sprängdes av mat glädje. Den ska jag göra hemma! Dom var här flera timmar så linn fick även också gosa med Ellie och hon blev jätte intresserad över den pojken. Sötnosar!
 
Efter dom åkte hem åt vi middag och sen åkte jag mot matfors, skulle hämta nycklar och kort på badhuset för jag ska jobba imorgon och frida jobbade så jag stannade kvar och drak kaffe med henne. Jag åkte hem vid halv nio, sen hem och packa för grabbars trip imorgon till silje. Och det ska bli kul imorgon bitti och se om det har blivit nån skillnad med min kropp då jag har kört träningn och maten stenhårt denna vecka! 
 
Ellie var på fotohumör! 
 
 
(null)

(null)