Bianca och hennes föräldrar

Natten var hemskt, klibbig och kvav. Krille la sig i soffan för det går inte att sova alla i sängen just nu. SÅ många timmar sömn blev det inte men kan också bero på att jag la mig sent för att jag kollade klart på nya säsongen av orange is the new black. sjukt bra serie! Alla säsonger är great!, vill bara ha mer mer mer🧡🖤
 
Vid halv elva kom Elin och Jonathan och var med oss hela dagen, elin hade med sig lunch, chili con carne med baugett och sallad. Fasen så gott det var! Bianca är söt som vanligt och säger ingenting, är nöjd och ser gullig ut. Liam lekte med både elin och jonne, lek kompisarna och jag brttades med att få ebbe att somna men det slutade med tat då krill ko hem så fick han lägga han. Mitt tålamod trynade. Så roligt att se liam med bäbisar, han älskar dom. så förbaskat gullig. Han gör mig till stolt många gånger, speciellt när han är så bra med andra barn. Sån bra egenskap! ✨
(null)

(null)

(null)

(null)