Onsdag 15 augusti -18

Vädret var bra idag så vi tog en promenad ner till Ica, handlade mjölk och pigelin. Har två smått förkylda pojkar hemma så då är det bra med glass hemma. Liam var väldigt duktigt att cykla denna gång, tappade ena stöd hjulet men var duktig och drog hem cykeln själv. Till middag gjorde jag kyckling lasagne, för starkt för Liams del men jag gillade det. 🌶 
Men annars är Liam väldigt duktig på att äta allt och det ska jag lära Ebbe också. För kräsna människor är bland de jobbigaste som vet. För allt blir så bökigt och omständigt istället för ät och tig regeln. 👊🏼 Efter krille kom hem och åt så åkte vi till en lekpark och fördrev tiden tills det blev läggning för barnen, dessa två pojkar älskad verkligen att vara ute och det tackar jag för. Men ibland är det en stor nackdel, det blir alltid gråt och skrik då man ska åka/gå in... 😩

Till kvällen efter barnen hade somnat gick jag till Tony för en kopp kaffe innan man skulle hem och sova så en arbetsdag väntar imorgon. 😴 (null)

(null)

(null)

(null)