SelĂ„ngers marknad 🎠

Förkylningen var Ă€nnu vĂ€rre idag, för bĂ„de mig och krille. Huvudet kĂ€nns tungt och VARFÖR ska jag alltid tappa smaken dĂ„ jag Ă€r förkyld. AlltsĂ„ jĂ€mt! Blir sĂ„ trött. Jag kan ha en rinnig nĂ€sa, ögon klibbar, hosta, men va fan kan jag fĂ„ kĂ€nna vad jag Ă€ter iallafall. Jag Ă€lskar ju att Ă€ta...🙄 

Vid tio Ă„kte vi till selĂ„ngers marknad och vĂ€ntade in saga och hennes förĂ€ldrar och mina pĂ€ron. Sa till krille att vi bara skulle gĂ„ en "stund" man det blev 4 timmar. Det tar sin lilla tid att gĂ„ med mĂ„nga, stanna flera gĂ„nger och kolla pĂ„ allt och sen Ă„t vi ocksĂ„. Men njaaaaa sĂ„ jĂ€kla ovĂ€rt det. SĂ€msta mat Ă„ret enligt mig. Men innan vi kĂ€nde oss nöjda sĂ„ Ă„kte vi karuseller. Liam den karusell tokiga Ă„kte nĂ„gra och jag fick haka pĂ„ men jag Ă„kte Ă€ven virvelvinden med mamma och Katarina. 😂 Det blev en riktigt mysig dag med fanlje kalabalik. 😜💛
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)