Tisdag 14 augusti -18

Bara varit hemma med minsta minigris för den store var på Leos lekland med sin faster. Så kul för han att leka av sig, han var där flera timmar och kom hem och var väldigt trött. 😴

 Har ju saknar dom så jag och Ebbe har bara tagit det lugnt idag och hunnit pussats, kramats och bråkat på varandra även på storebrorsan då han kom hem. Vi alla längtar smått till dagis men även lite ångest över hela grejen. Men jag ska försöka njuta av sista veckorna som mammaledig för nästa gång man är hemma känns långt bort. 

Så idag har dagen bestått utav vika in alla kläder, äta lunch, leka ute, men även en dörrplingning och där stod det en kvinna och levererade blommor. Min älskade man hade beställt blommor, choklad och trisslotter. Josses vad han skämmer bort mig. Eller det visste jag redan men han överraskar mig mer och mer. Men man blir så glad över blommor, tack älskling 💐 (null)

(null)

(null)