EN ELLIEđŸ˜â€ïžđŸ‘¶đŸŒ

Och Ă€nnu ett gjĂ€dje rus fick man i kroppen i lördags, dĂ„ jag fick ett medelande av Linn och en bild pĂ„ EN FLICKA, en Ellie som chockade med att komma ut tvĂ„ dagar innan berĂ€knade förlossningsdag. Och sĂ„ himla himla söt! Jag som var bomb sĂ€ker pĂ„ e pojke dĂ€r och jag sa ju ocksĂ„ pĂ„ babyshowern att oftast det könet jag tror sĂ„ blir det tvĂ€rtom och det stĂ€mde ju in hĂ€r. Men inte Ă€r jag ledsen för det för nu börjar det strömma in tjejor och sĂ„ mycket roligare att köpa tjej klĂ€der Ă€n killar. Jag Ă€r sĂ„ glad för Linn och Jonas skulle, sĂ„ himla söta tillsammans och nu blir dom förgylld men en vacker tösabit. Can't wait för att trĂ€ffa dom! Och dom har ju Ă€ven flytat hit till Granloholm sĂ„ Ă€ntligen har jag en barnvagns kompis att promenera med i dessa trakter.  đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ˜
 
Och Ă€ven Linn har man ju festat jĂ€rnet och har annat roligt med, frĂ„n studenten, till fjĂ€llresor, till middagar, spelkvĂ€llar, och att hon stod vid min sida pĂ„ mitt bröllop som en av mina brudtĂ€rnor som mina andra bĂ€sta vĂ€nner. Och hĂ€r Linn fĂ„r du njuta av nĂ„gra sköna bilder pĂ„ dig gumman! Grattis som tusaaaaaaan till er tvĂ„, sĂ„Ă„Ă„Ă„ glad för er. Jag Ă€lskar dig! 🧡🧡🧡🧡🧡🧡 
 
 

(null)
 
Söt chock! 😍😍😍💞🎀🎊