Måndag 5 februari -18

Tanken var idag att vi skulle till bvc för att Liam skulle kolla synen. Då han har visat olika tecken på att han ser dåligt samt att Kristian fick glasögon väldigt tidigt. Så jag bokade tid så han kunde kolla upp det innan han börjar få ont i huvudet. Men då hade packat med oss allt och tagit oss till bilen i denna kyla då startar inte min bil. Så tiden gick och vi missade läkar tiden, men mamma och Katarina var snäll och kom med start hjälp så vi kom iväg iallafall. Jag hade ju lovat Liam att  bada efter bvc, så vi åkte till Matfors ändå.💦  

Där var redan Viccy och William så vi badade med dom en stund, var väldigt lite folk så det var skönt. Sen blev barnen hungrig så jag och mina barn stannade kvar och fikade mellanmål och surrade med Frida. Sen bar det hemåt så jag kunde laga ihop middag innan träning med Johanna. 

En effektiv och rolig dag. Somnade ovaggad kan man gott och väl säga 🤭 

Till lunch gjorde jag kvarg plättar 😍 (null)

(null)

(null)