min mamma och pappa är b-ä-ä-ä-s-t

Min morgon började inte som jag ville. Jag hade sett fram imot denna dag. För jag skulle ha en egen dag för mig själv. Lämna bort barnen hos mamma, åka på massage (det jag vann) på spa maskrosen. Men jag hade bokat och inte fått någon bekräftelse så jag ringde och ville höra vart den var så jag visste att det var rätt tid som jag hade räknat med. Men svar nej. Dom hade strulat till det. Dels med att ta fel mailadress och tid. Och jag kunde verkligen inte flytta tiden då jag hade frisör tid. Men det värsta var att kvinnan som jobbade där var så spydig och dryg. 👊🏼👊🏼👊🏼👊🏼

Jag blev så besviken och jag la bara på. Pratade med mamma och hon hörde att jag var ledsen. Och det ska vara så typiskt då jag ska göra saker. Så min mamma bokade en annan massage till mig, som en förtigs alla hjärtans dag present. Inte för att jag hade räknat med att få en present men hon var så himla snäll att göra det för mig. Tack snälla mamma för att du alltid vill mig och mina barn (å make) det bästa 😍✨✨✨✨