Onsdag 14 februari -18

Mamma stannade kvar hos oss hela dagen igår medan hon var här så passade jag på att röja i garderoberna, hur är det ens möjligt att det blir sån himla oordning? Tog tag i krilles kläder också och mamma hjälpte till med att rensa i Ebbes byrå. Nu känns det bra i själen igen då man öppnar alla dörrarna istället för kaos. När hon åkte hem så söv jag ner barnen, dom somnade ganska på direkten sen hade jag min tisdag kväll för mig själv då Krille jobbade kvällen. Men det är skönt med egentid också, då passar jag på att titta på en av mina serier i lugn och ro. 
 
Idag så ska jag till timrå två gånger faktiskt men nu på dagen ska jag dit och klippa mig. Det var en salong som hade ett kanon erbjudande idag då det är alla hjärtans dag. Två får klippa sig för 300:-. Och jag måste ju klippa mig eftersom ja inte gjorde det förra veckan då jag färgade håret så mina toppar mår inte så bra och mamma behövde också toppa sig så för ett kanon pris får vi båda håret fräscht. Sen andra svängen till timrå är ikväll då jag och johanna ska träna boxning. Jag har redan lite träningsvärk så det läääär nog bli ännu mer imorgon. Heja heja. 
 
Nu har vi ätit lunch, ska packa väskan och sen åker vi och byter av mamma då hon klipper sig och hon tar barnen. 💇🏼‍♀️ 

Titta så sjuk han ser ut 💔💔💔💔😔 och notera mammans hår.. det ska klippas 😂😂 
       (null)

(null)