Onsdag 31 januari -18

Hade absolut planer idag, som alla andra dagar denna vecka. Så jag och Ebbe åkte mer på stan för att möta upp mamma och Katarina. Vi åt lunch på Waynes, sen hämtade jag Liam på dagis och åkte ner på stan igen. Vi gick och kollade lite till sen blev det en kaffe igen på Waynes innan vi hem igen. 

Åt rester från dagens gårdagens middag, sen bytte jag om och var redo för ÄNNU en träning. Johanna frågade om vi skulle tena boxning. Ja va fan lite mer träningsvärk skadar väl inte. Men det var inte som jag trodde, ja sa till krille att det var nog 30 minuter, men icke. 

Det var ren jävla svett/spya/värk träning i 90 minuter, satan vad det värkte i kroppen min. Ett tag där kände jag nog lite spya i munnen men gav inte upp, eller jo förutom då jag var tvungen och kissa igen. Hoppa och studsa funkar inte med min kissemurra🐱😂 Jag måste tydligen göra mer knip övningar. Men förutom min kisspaus köttade vi järnet. Då vi var klar så sa tränaren att vi hade bränt ca 1500 kalorier. GALET! Men det kändes. Och det sjukaste av allt så är jag inte skrämd av detta pass. Vi kommer nog göra om det igen 😂👊🏼🙈 

(null)

(null)