Söndag 18 februari -18

Vi vaknade upp i en kall stuga, men jag klagar inte. Bara jag ligger under ett täcke är jag nöjd. Vi åkte ner till svärisarna igen vid halv elva, barnen var glad och se oss och vi hade fått sovit en hel natt så alla har nöjda och belåtna. Efter lunch åkte jag, krille och Liam en skoter sväng. Ebbe stannade kvar hos farmorn. Jag och den store barnet satt i skoterpulkan, aka sömnmaskinen. Han somnade såklart men så fort vi stannade så ville han kliva upp och leka. ❄️

Vi gick ner till verkstan så jag kunde sda bilen, sådan skön känsla. (En vecka, om ens det..) att det kan så skitigt i en bil, speciellt vid liams stol. Eller det är inte så konstigt. Efter vi fick middag där så åkte vi hem så jag kunde svira om till träningskläder och åka till gymmet för att möta upp Johanna. Vi körde ett eget oss pass, tillslut så kom vi på hur vi skulle då pulsen att gå och få träningsvärk. Med ett gott samvete kunde jag sitta i soffan och se brons sista avsnitt, nånsin. 😢 (null)

(null)

(null)