TISDAG 13 februari -18

Jag och den store passade på att dammsuag soffan, dra fram den coh dammsuga/moppa golvet bakom den, då blev det roligt också för då kom det fram en massa leksaker som känns som nya då man inte har sett dom på ett tag. Då vi ändå höll på med soffan så passade jag på att tvätta soffans klädsel, det var lite för många fläckar. Och det går ju så smidigt, tvätta den på 30 grader och snabb programmet sen då det är klart så sätter jag på klädseln fuktig, då går det super bra! Så nu känns den fräsch en stund till. 
 
Efter vi var klar och hade ätit lunch så kom mamma, hon köpte med sig semlor och mat så vi ska göra middag tillsammans. Nu när hon är här så passar jag på at tvätta kläder i tvättstugan, det är så lättsamt! Fick plats med alla smuts tvätt i alla maskiner, om jag hade tvättat hemma så hade jag stökat med den en hel dag. Men nu är det klart snart. Just nu sitter jag på Lias kopp med en kopp kaffe och tittar då mamma och Liam är helt inne i deras lek. Liam kommer somna nöjd och glad ikväll då han slapp ha ''urtråkigt '' med sin mamma. 
 
dag gjorde Ebbe sin debut med att resa sig upp alldeles själv imot något. Överlycklig men lika fort blev det tråkigt och man slog sig i huvudet och sen ska man upp igen. Nu snart är den lugna stunden slut.  (null)