Tisdag 20 februari -18

Här har ni en rejäl slut mamma. Ebbe vaknade vid 04 imorse och somnade inte riktigt om efter det och på ren automatisk så gjorde inte jag det heller. Han höll på att kråla sig överallt, så nu kan man absolut inte slappna av då han är lös i sängen. (Lös, lät som ett djur?😂). 

Så våran dag har vi varit inne, krille har varit hemma för han har mått dåligt. Så planerna som var inplanerad idag blev inställd. För jag orkar inte dra med två ungar på Birsta, hade behövt åka dit och köpt några saker får fixa det imorgon och sen skulle vi även ha fått träffar bebis Bianca. Men blev inte något av det heller. Åh jag som hade sett fram imot det! Men snart så ses vi! 😍👶🏼 Så krille har legat och sovit princip hela dagen men jag och mina små djur har lekt, lagat mat, bakat, städat.  Imorgon ska vi gå utanför dörren! Iallafall jag, för på kvällen är det älskade boxning.  

Nu ska jag och Liam gå till sängs och läsa bok, har nyss nattat Ebbe och jag tror att jag nattar mig själv sen. För vara vaken sen kl 04 är inte något jag gillar. 😴  (null)
(null)
Har hunnit prata med mormorn också, som skulle egentligen hit och vara med barnen och lekt medans vi hade åkt till Elin och Jonne men så blev inte fallet. Båda barnen (Liam och mormorn) blev besvikna över att inte få leka med varandra. Men då är det tur att vi kan få njuta av varandras ansikten på Facebook. 😂