Tisdag 27 februari -18

Mamma kom hit i morse, hon lekte med Liam och hjälpte mig att klä på ungarna sen så åkte vi till birsta city. Jag var ute efter ett par byxor, Vi tog med en varsin vagn till barnen så tillochmed Liam somnade en lunch nap. Det händer inte ofta, ser ju lite roigt ut då hans ben är lite för långa men han sov ju en stund så vad gör det?
Jag hittade iallafall byxor och en tröja. Det händer väldigt sällan att jag går på birsta och hittar kläder till mig, oftast är det till barnen, eller så är man under press och stress. Men glad att jag hann fynda! 
 
Då vi skulle åka hem så blev Liam så ledsen att mormor skulle åka hem så kände att klockan var bara två så kom åkte hem med oss och fortsatte leka med barnen en stund. Och det tackar jag för! Då hann jag göra middag, gulash soppa. Tack mina mamma för att du alltid alltid ställer upp!
 
Då Krille kom hem så åkte jag och tränade i 40 minuter, det räckte gott och väl. Crosstrainer och cykling, man blir helt slut! Men en skön trött känsla! 
 

Lyx lunch då tacobar fixade en barn tacotallrik😍🌮🌯  (null)

(null)

(null)

(null)