Torsdag 15 februari -18

VARNING FÖR ETT GNÄLLIGT INLÄGG 

Idag har inte mitt huvud eller kropp varit med alls i matchen, de ligger nog kvar i sängen. Känns som att jag har sprungit ett maraton, ingen lust med något alls, allmänt urpumpas på energi. Hamnat i nån svacka, där det varierar med trötthet, omotivation, stelhet.

Jag är super peppad på att träna, skulle nästintills vilja göra det varje dag men då krille jobbar mycket kvällar/nätter så får man anpassa dagarna så det blir inte så ofta som jag vill. 

Känner mig less på att man är kvar på samma vikt sen länge,pendlar mellan 0,5-1 kilo hela tiden upp och ner.  Jag är ju med i viktväktarna fortfarande men händer ingenting med vikten. Och klart jag mäter mig men känns samma där. Det blir så tröttsamt då man verkligen kör på detta och är engagerad. Jag fuskar inte, om det är så att jag äter nån hämtmat så tänker jag efter så mina viktväktar poäng inte är slut. Just en sån här sak gör så att min kropp ställer sig in på att man ska vara less och inte kan kunna tänka positivt. Men har kommit fram till att sluta med viktväktarna, dels att det blir för dyrt men jag ska ändå försöka gå efter den "dieten" men tänker inte betala varje månad. 

Sen med min trötthet kan vara för att man ska rodda två ungar som är förkyld, eller Liam är på bättringsvägen men han får endå vara hemma så han får bli 100% frisk. Men Ebbe pendlar mellan feber och normal temp, snorig och hostig å han är gnällig mestadels om dagen. Och äta och dricka vill han inte göra ofta sen så har man en Liam som kräver bekräftelse och omtanke. (HELT FÖRSTÅLIGT) Så laga mat får man göra under gråt och gnäll. Men jag har lätt mig att stänga av öronen. 

Nu har jag gnällt klart, men som sagt min kropp ligger nog kvar i sängen idag. Längtar redan tills ikväll så man får dra täcket över sig. 



(null)

Kanske man hinner dricka en kopp kaffe nu medans dessa två är bänkad och lugn för stunden. Säg vad man vill om att man sysselsätter barnen med platta/dator/telefon vid matbordet, men det har räddat mig tusentals gånger. Och jag har inte tänkt att sluta med det. 👊🏼