Torsdag 8 februari -17

Jag får höra väldigt ofta att Liam har urtråkigt.. just nu då jag skriver detta så sa han det! Favorit ordet. Så idag fick han äntligen åka till mormor och leka. Vi lekte inne i lekrummet och fick också träffa Saga och hennes mamma. Idag har ju även Elin sin beräknade förlossningdag så jag frågade om hon kände av något och det gjorde hon, hon åkte in på bb idag. Så har suttit som fast klistrad vid telefonen hela tiden för att få mig en uppdatering. Fick en bild då ein satt med lustgasen och kämpade, så snart är bebisen här. Då blev denna dag ännu mer roligare då man snart får veta vad det blir för en liten krabat. ✨❤️
 
Då vi kom hem från silje så åt vi middag sen satte jag ner barnen i badkaret, Krille jobbar kväll igen så en solo kväll (igen) men det gör absolut inget för det blir ju extra pengar och det behövs tills våran stockholms resa som vi har bokat in. Så alla extra jobb timmar är välkomna! 👋🏼
 
 
(null)

(null)

(null)