26 years old and still counting 🏆

Efter Kenny och Katarina Ă„kte sĂ„ avslöstes gĂ€sterna varandra hela dagen. DĂ€r emellan hann jag fixa fram fika och mumsat ihop en tĂ„rta. Vi fick Ă€ven trĂ€ffa bĂ€stisarna glamsjö som vi inte har sett nĂ€stan pĂ„ en mĂ„nad. Liam tjatade hela morgonen om dom, sĂ„ Ă€ntligen fick dom leka med varandra. đŸ˜đŸ™ŒđŸŒ Sen dĂ€rpĂ„ kom alla mina nĂ€ra och kĂ€ra, de sista hare Ă„kte vid klockan 20. Fast vi inte har en sĂ„n stor lĂ€genhet sĂ„ fick alla plats och alla fick tĂ„rta och kakor. Det blev en toppen jag! Jag Ă€lskar ju att fylla Ă„r inte bara för att man fĂ„r paket Utan att dom kommer för min skull och tvingas Ă€ta det jag har bakat och Ă€r Ă€ndĂ„ glad fast det kanske Ă€r torra och smaklösa bakelser, för nĂ„got elakt kan man ju inte sĂ€ga till nĂ„n som  fyller Ă„r. sen ska jag vĂ€l ska att jag Ă€lskar ju ocksĂ„ att fĂ„ paket(det har jag Ă€rvt frĂ„n bĂ„da min förĂ€ldrar). Och vilja jĂ€kla presenter jag har fĂ„tt idag, att bli firad sĂ„ hĂ€r dĂ„ man fylle 26 Ă€r ofattbart. Tusen tack till alla er som kommer till mig och grattat och alla ni som har uppmĂ€rksammat mig pĂ„ andra att. Det vĂ€rmer i mitt 26 Ă„riga hjĂ€rtat. 

Efter alla Ă„kte var jag helt slipsknut i bĂ„de skalle och kropp men utav en mycket god anledning. 😍💞🎂✹ (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)