Lördag 6 januari -18

Då Wille den lilla söta apungen fyllde år då vi var i fjällen så ställde han till med kalas idag. Vi kom dit efter halv tre, vivar dom sista som kom och vi bytte av alla gäster i dörren. Så födelsedags fika by us self, å tackar för det då det var så goda kakor och tårtor 🤤 
Vi stannade kvar på middag, Fredrik sa att "oftast då vi ses så äter vi tillsammans". Ja men mat är våran största gemensamma intresse, så är det så konstigt? 😂 

Efter middagen och lite lek så åkte vi hem, barnen somnade i bilen och sen fortsatte dom sova i deras sängar. En annan har bakat och även lyckas! Det blev muffins och en kak sort och jag kan även stolt säga att jag INTE misslyckades med glutenfria muffins. HALLELULJA! Marcus har ju blivit allergisk mot gluten så då måste man anstränga sig och bjuda på sådana bakverk också.  🙌🏼. Så nu kan jag bjuda mina gäster imorgon med ett gott samvete. Jag har ett grattis i förskott födelsedagsfika för mig då det var så många som jobbade sent på tisdag, så bättre att ta det på en sunday funday. Men men..Så nu ska jag ta rätt på disken och städa undan innan jag kan sova gott. 🎊       (null) 

       (null)

(null)

(null)

(null)