Måndag 1 januari -18

Vi kom iväg strax efter klockan nio, Ebbe somnade direkt med välling och Liam kollade på plattan. Ebbes sovstund resulterade i 2 timmar, medans Liam fortsatte med film och jag somnade som en stock. Min galla började jäklas och göra jätte ont! Men i Ramsele stannade vi och åt och jag tog medicin så det hjälpte, men det släpper inte helt och hållet.

Vi kom hem vid kvart i fyra, då hade vi stannar några gånger påvägen hem. Båda barnen bajsade så fick byta det sen stannade vi för att ta upp Ebbe en stund men tillslut kom vi hem. Åt middag, kollade på tv och då barnen skulle sova för natten så gjorde jag dom sällskap. Helt slut i skallen, efter förra timmars bilresa och en mage som gör ont. Men barnen har skött sig bra, speciellt Liam. Somnade då vi var typ i liden, så han höll sig vaken väääldigt länge. 

Idag fyller min storebror 28 år. Huga så gammal är han! Titta så färgglad och snäll men ändå ett läskigt flin han hade. Han hade säkert gjort fuffens mot mig. Skulle inte tveka. Men grattis iallafall!  ✨ (null)