Måndag 15 januari -18

Våran dag blev inte så värst händelserik, vi stannade inne hela dagen. Liam gnällde en stund sen var det Ebbe och sen Liam igen. Så jag orkade inte bråka med dom ut. Ebbe fick iallafall frisk luft, då jag la ner han i vagnen för att sova. Men han sov inte längre än 30 minuter på den vilan. Va fan Ebbe?! Sov. Det har blivit en å och en annan svordom idag. Jag har fått min hjärna bort gnällt. Men vid fem kom äntligen maken hem så jag slängde i mig ett bad, slog på en pod å den lugna stunden varade ca 10 minuter sen började Liam gorma gorma å gorma. Så det slutade med att jag satt med både Ebbe och Liam tillslut sen var det färdigbadat. Men trots allt oljud å temperament som har visats här hemma idag så älskar jag mitt liv, just detta mer än allt. Skulle absolut inte vilja jobba istället. Men ibland har man en sådan motig dag. Och jag fick avsluta dagen på bästa sätt, jag fick prata med min värmlänning i en timme. Skönt att på catcha upp om våra liv och få höra den värmländska stämman 😍👋🏼🧡 (null) (null)
(null)

(null)

(null)
Karl paxade tvn ikväll så ja tog med plattan in till sovrummet och tittade här inne. Då fick jag ju ligga å mysa med Liam, som även satte sig upp i sömnen och sedan somnade om på mig. 😍