Måndag 8 januari -18

Klockan är snart midnatt och jag har slängt ner röva för första gången i soffan med fötterna på bordet. Jag har varit i gång sen kl 8 imorse. Tanken var att jag skulle vara själv idag och baka allt tills imorgon och barnen skulle ha varit med mamma hela dagen men hon blev förkyld så jag valde att ha dom hemma istället. Men det har ju gått bra ändå, tar bara lite längre tid 

Jag har ju tänkt att jag skulle baka allt till imorgon och även tårtorna och nu är alla kakor klar. Och det krävs tid kan man säga, så totalt har det blivit 5 sorter kakor och en cheesekake. Men mellan allt bak har jag varit med barnen hela dagen själv, vi åkte och handlade efter lunch, sen blev det mer bakning innan middagen samt efter. Krille jobbade länge så jag nattade barnen själv sen blev det bullar och chokladbollar så här till kvällen samt en storstädning i köket. Damp Viktoria det är jag det. Ibland undrar jag ifall jag har en diagnos. Diagnosen "jag vill ha tusen bollar i luften". Men drt funkar! Liam har haft en tråkig dag men det jämnar upp sig för imorgon ska han äntligen få träffa bästisarna Alfred och Edvin. Han somnade utan problem ikväll med andra ord. 

Vi åkte som sagt och handlade, for på city gross sen ner på dollarstore. Liam hade med sig egna pengar för han vill sångerna köpa en bil. Så han letade länge innan han beslutade sig för en traktor med massa tillbehör (suprise suprise). 😂😂 

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen njuta av mina sista 9 minuter som 25 åring. 🙌🏼

Titta den här killen som sitter och chillar i vagnen, vad hände?! När blev han så förbaskat stor?! 🙈🙈🙈 
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)