Mat tjejerna 👯‍♀️👯‍♀️🍔

Jag stannade kvar i karläng efter skoterturen eller rättare sagt hela min familj gjorde de. Men jag åkte inte med dom hem, för jag och Viccy skulle till Bella. För ikväll var första gången vi hade våran mat grupp/middag/"halv åtta hos mig". Vi är iallafall några tjejer som ska försöka ses en gång i månaden för att laga mat ihop, vi lottar vilka som ska vara ilag och vilken rätt dom ska laga. 

Jag hamnade ihop med Bella och vi fixade ihop förrätten. Det kändes väldigt stabilt tanke på att det hon som hade kommit på menyn och hon hade gjort en röd tråd i hela menyn. Förrätten var skagen semla, varmrätten var hamburgare med klyftpotatis och tillbehör och det blev en riktig semla i efterätt. Riktigt smaskigt! Allt blev toppen och sällskapet är ju helt fantastiska. Vid elva åkte jag hem med Linn, mätta och belåtna. 😍🍔 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)