Onsdag 3 januari -18

Efter lunchen åkte jag och barnen ner till himlabadet för att möta upp mamma.
Det var en premiär på himlabadet för Ebbe. Han var nöjd hela tiden. Vi började bada strax efter halv tolv, blev klar vid halv tre. Vi roade oss hela tiden, Liam älskade att åka rutschkanan, vi sprang upp för trappen många gånger. Sist vi var där så var han mindre och då gick det lite för fort för han. Men idag var det en höjdare! 

Efter badet åkte vi till silje, jag lämnade barnen sen for jag till Ica för att hämta matkassarna som jag har beställt. Smidigt! Men jag tycker ju om att storhandla så för mig gör det inget att gå runt och handla. Nu känns det som att man kan lätt missa nått så man måste scrolla hela tiden. Men första gången man provade fick man 10% rabatt hälsar rabatt drottningen. 

Fick middag sen sen i silje, innan jag tog med kiddos hem för vällling och kvällsbok. Nu sitter jag och kollar på vad man önskar sig till sin födelsedag. Min make frågade ju vad jag önskade mig... varför gör han så mot sig själv? Nästa inlägg kommer min lilla lista till dig älskling  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)