Snart min alldeles EGNA DAG

Skyll dig själv regeln då man frågar sin tjej/fru/kärring vad hon önskar sig i födelsedagspresent. Min man gjorde det igår.. jag svarade -förutom mer pengar i månaden så vet jag inte. Men jag visste. 

Jag ville bara att han skulle känna sig lugn å tro att jag inte kräver nånting...MEEEN här har du älskling. Och kom ihåg att jag fyller bara 26 en gång i livet och att jag har gjort så mycket redan i år och det har bara gått tre dagar. Vad har du gjort då frågar du dig själv? 

Jo jag har packat upp alla väskor ifrån fjällen, tvättat upp allt, vikt allt, plockat ner julen, hängt upp nya gardiner, storhandlat, fixat nya lampor i lägenheten, lyckades laga ihop en middag/lunchlåda till DIG från en tom kyl å frys. Tvättat ännu mer, städat kylskåpet, rakat benen, bäddat i liams säng. Tittade på premiär avsnittet av bron medans du somnade bredvid mig.. Ibcan go on and on and on. 

Som sagt sagt älskling.. fyller bara 26 en gång. 

(null)

1. Det första du ser på bilden är en bild på ett bord. (Du tänker inte fan ska vi ha ett nytt köksbord). Nej nej det är ju en kväll ute på resturang vore mysigt. Alltså inte gonzalos elle max. 
2. Nya sängkläder (alltså utan kiss och spya fläckar). 
3. Presentkort på "runt hörnet" så slipper du tänka på hur dyrt det blir i februari då jag ska dit å fixa barret. Du vet veckan innan du ska iväg på grabb resa till fjällen helt utan barn i en hel helg.... det är då jag ska färga håret.
4. En tallrik och skål servis ifrån RUSTA. Den där affären som är bredvid BIGBOY I BIRSTA. Ett gult hus. 
5. En hotell natt, helst en weekend i island. men jag är inte så krävande men island vore heeelt fantastiskt. 

Klart slut. 

Eller önskar mig ju allt ifrån jul önskelistan som jag inte fick på julafton...Det som är kvar ifrån den listan är ju bara..
Parfymen "ralph lauren no 2" och ullstrumpor. Men vill ju lägga till en ny grej till den listan som jag glömde.. Nya vinterskor. Mina är inte så varma. Det vet du ju. 

SÅÅÅ. Nu känner jag mig nöjd för en stund 

Puss