Söndag 7 januari -18

Idag hade vi en överraskning babyshower för Elin och Jonathan men Jonne visste om det men inte Elin. Jag hade ju sagt att jag skulle bjuda på födelsedags fika, då jag faktiskt fyller år på tisdag så hade det kunnat vara fullt möjligt. Så jag och Andreas roddade ihop detta tillsammans, jag har fixat blöjtårta, pyntat hemma, mwdana ante bakade. Så han kom hit ihåg efter 12, resten av gästerna kom kvart i ett. Och Elin och Jonne kom strax därpå efter kl 13. 

Hon har tydligen varit väldigt lur på att det har kunnat vara en babyshower, så lite misstänksam har hon varit. Men tack vare denna blogg så har jah förvirrat henne då jag har skrivit att jag skulle baka till mitt kalas. Så det var väldigt lyckat att vi klarade av att lura henne. 😄 

Jag hade gjort lite lekar och vi fikade i omgångar. Vi höll till hemma hos mig så Kristian och barnen hade dragit hemifrån så från morgonen höll jag på att göra fint. Det blev super fint! 

Innan fem tiden åkte dom sista gästerna, ett gott betyg på att det var super trevligt. Allt fika blev nästan uppätet och presenterna blev en hit för dom komman föräldrarna. Grymt bra jobbat Andreas, och Elin å Jonne ni kommer bli två kanon föräldrar. Erat barn kan känna sig trygg 😍💞🎀💎✨
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)