Tisdag 16 januari -18

Det blev en vilo dag för Liam då jag ville att han skulle vara feberfri en dag eller två blev det nu innan han skulle på dagis. Så på morgonen kom mamma och xhanti, mamma hade med sig både lunch, å några saker till hemmet och ett spel till liam. Och klippte även de store ungen, sån himla snäll mamma jag har! Och Liam fick en lekkompis på sitt rum, så det blev en bra dag för han! 😍

Vid två åkte mamma till läkaren och vi var hundvakt, men det var inte tungt jobb då lill grisen inte ens ville gå ut då det är storm ute. Tråkigt väder då Liam hade behövts varit ute och luftat sig. Jag saknar sol nu, det kan få vara vinter men solstrålarna kan väl komma fram. ⛅️ 

Efter middagen åkte jag till Matfors för att möra upp Johanna på badhuset, äntligen dags för vattenträning efter uppehåll. Och herre min låda vad man kände i kroppen att det har varit ledighet, dålig kondition å väldigt väldigt trög i kroppen men nu jäklar ska det börjas träna igen. 🐳💪🏼

(null)
Middagen idag bestod utan en grönsaks paj med kvargsås. 🥦🌽🍠  (null)

(null)

(null)

(null)