Tisdag 23 januari -18

En väldigt lugn dag för mig och min yngsta avkomling. Vi droppade av Liam på dagis imorse sen så åkte vi hem och där stannade vi hela dagen. Med lite avbrott för sova. blöjbyte och lunch. Alltså ingenting planerat, då Liam kom hem så blev det mellis och allt som hör till därefter middag och packning min väska, för ikväll så var det vattenträning. Så svärmor kom och bytte av mig så hon fick lägga barnen då Krille jobbade natten. Så jag åkte mot matfors för at möta upp johanna, då vi hinner med så brukar vi ta en promenad innan vattnpasset och det hann vi idag. Väldigt uppfriskande med prommis och passet. Tänker flera gånger att jag vill skaffa gymkort eller måndkort på bad. Men kommer jag att använda det så jag tjänar på det, ja menar det är aningen matfors, alnö eller njuruda man måste åka och simma för man får inte använda ett månadskort då man ska på vattenträning. Hmm... ska fortsätta med denna ilands fundering jag har..
(null)

En kopp kaffe och pretty little liars, under nån av ebbes korta sovstunder 😴